avatar Ten blog rowerowy prowadzi avacs z miasteczka Katowice. Mam przejechane 8052.86 kilometrów w tym 1407.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy avacs.bikestats.pl
  • Sprzęt Rączy pomykacz

Niedzielnie Rudowo Śląskowo

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 5

a jakaś taka wycieczka robiona z Katowic przez ESK. Mało osób. Był Olo i jego kolega na fullu ale nie znam jego imienia. Z peletoniątkiem dojeżdżam do celu podróży i wracam już samodzielnie przez Świętochłowice i Chorzów. Pitstop w myjni. Rower przynajmniej kilogram lżejszy. A tak to nic więcej. Na spokojnie bez spinki po wczorajszym

gizmo201
| 19:23 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Może, ale mi też nie wyszła ta setka co była zaplanowana
avacs
| 15:36 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Filipku. On chyba mówił to w odniesieniu do mnie.
gizmo201
| 11:11 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj No setki nie było bo pogoda jakaś taka kapryśna. Gdyby trochę padało to by się jeszcze kręciło, a że na dobre zaczęło lać to do domu trzeba było zmykać. Kurde cały taki tydzień ma być deszczowy niestety :/
olo81
| 10:30 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj łee słabo, nie ma nawet setki :D
my też się odłączyliśmy w drodze powrotnej :D zwiedzaliśmy bunkry a w zasadzie jeden tylko się nadawał do eksploracji :x
gizmo201
| 05:31 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj A jednak pojechałeś, Ja miałem ciekawszą propozycję jechać sam na sam z Eweliną i nawet przyzwoity wynik nam wyszedł za to! :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zieun